niedziela, 15 listopada 2015

Ciągle się uczę...

Witajcie moi Kochani! :-)
Po raz kolejny Was przepraszam, że mnie tak długo nie było... Chciałam tylko powiedzieć, że przez cały ten czas nie próżnuję i się uczę... Teraz nie robię już tylko hybryd, ale także przedłużam żelem :-)
Dzisiaj przedstawię Wam kilka moich prac :-)
Napiszcie mi koniecznie o czym ma być kolejny post! Od dzisiaj, raz w tygodniu (prawdopodobnie sobota) będą pojawiały się posty :-)
W tym tygodniu postaram się, by pojawiło się kilka postów, dlatego, że chciałabym Wam pokazać co ostatnio kupiłam, a zrobiłam niewielkie zakupy, bo postanowiłam, że nie będę co chwilę kupować pojedynczych rzeczy, tylko raz na jakiś czas większą ilość ;p  (Oczywiście nie mówię o rzeczach typu baza czy top i jak mi się skończy to nie pójdę kupić :D) W tym miesiącu jest promocja na bardzo wiele rzeczy w drogeriach Silcare i właśnie tam postanowiłam zrobić zakupy... Myślę, że to będzie moja firma, gdzie będę zaopatrywała się w potrzebne produkty, dlatego, że są one jak dla mnie naprawdę dobre...
Kupiłam tam żel i do tej pory to jest mój trzeci.. Kiedy zaczynałam miałam dwa żele.. Jeden z hurtowni (nie pamiętam z jakiej firmy, poszukam może znajdę gdzieś puste pudełeczko), a drugi z EM nail. Nie wiem czy to wina żeli, czy moja, ale praca z żelem nie szła mi zbyt dobrze... Wydaje mi się, że po części jest to moja wina, a po części żeli... Ani przed użyciem wcześniejszych żeli, ani przed użyciem teraźniejszego nie odbyłam szkolenia, więc... Przy tamtych dwóch żelach w ogóle nie mogłam wypracować tego, żeby wyszła mi odpowiednia krzywa C, wychodziło mi nie mam pojęcia co.. Teraz idzie mi już całkiem nieźle ;p
Koniecznie napiszcie mi o czym ma być kolejny post... A i napiszcie czy chcecie post o tym jak zachowuje się hybryda na naturalnej płytce, a jak na żelu ;-)
PS. We wrześniu zmieniłam telefon.. Z mojego iPhona 4s przeszłam na Sony xperie Z3.. Mam  nadzieję, że jakość zdjęć będzie lepsza ;p Trochę żałuję, że nie wzięłam iPhona 6, ale chciałam coś zmienić w moim życiu :D Nie narzekam na xperie, ale android to nie to samo co IOS ;p
PS2. Podrzucam Wam linka do mojej strony na facebooku z moimi paznokciami :D <KLIK>
PS3. Przepraszam za zdjęcia... Nie chcą mi się dodać normalnie z przeglądarki i musiałam kombinować z telefonem i nawet nie wiecie jak mnie to wkurzyło... :D

Pozdrawiam,
Szalona Optymistka





1




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz