środa, 29 lipca 2015

My hybrid opsession

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę z postem o manicure hybrydowym. Jak już wiecie zestaw do tego dostałam w prezencie na 18-ste urodziny. Zestaw dostałam od części rodziny z Berlina i spod Gorzowa. Miałam zamiar sobie coś takiego kupić z pieniędzy, które dostanę jako prezenty. Kiedy Natalia spytała mojej siostry co mają mi kupić to od razu padła odpowiedź, że zestaw do hybryd. Jako, że Natalia sama ma taki zestaw, to byłam pewna, że dostanę dobre produkty. Od razu jak dostałam zestaw, to Natalia zaproponowała, żebym zrobiła jej paznokcie i ona mi opowie co, kiedy i po co użyć. Zostałam przeszkolona i zrobiłam pełen manicure hybrydowy. Dostałam zestaw z firmy EM nail. W moim zestawie znajdowało się:
  • lampa UV
  • poduszeczka pod dłonie
  • "miseczka" do manicure
  • 6 lakierów hybrydowych o pojemności 5 ml
  • baza i top w jednym
  • oliwka do skórek
  • preparat do skórek
  • diamond top coat
  • aceton
  • cleaner
  • waciki bezpyłowe
  • bloczek polerski
  • separator 
  • 10 kolorowych brokatów
  • pilniczki 
  • nie wiem jak to się nazywa, ale jeszcze taka szczoteczka :D
  • kuferek
Po niecałych 2 tygodniach zamówiłam sobie na tej samej stronie:
  • kolejnych 5 kolorowych lakierów hybrydowych o pojemności 5 ml
  • aceton
  • żel budujący
  • szablony do przedłużania
  • pędzelek do żelu
  • środek do dezynfekcji 
  • matowy top coat
  • wzornik
  • buliony złote
  • ćwieki płaskie srebrne
Po 2 tygodniach moja kolekcja wyglądała już całkiem pokaźnie i kiedy tylko czułam się na siłach, by zrobić hybrydy komuś spoza mojej rodziny zaproponowałam na moim facebooku cenę i przyszło kilka znajomych. Efekty będzie można zobaczyć na dole :-)

Ostatnio zajrzałam do hurtowni kosmetycznej i kupiłam sobie kilka rzeczy:
  • efekt syrenki, na który polowałam już od jakiegoś czasu
  • bazę 
  • kolorowy lakier hybrydowy
  • wzornik
  • żel budujący
  • szablony do przedłużania
Niektóre rzeczy mi się powtarzają, ale po prostu szukam produktów dla siebie idealnych, na których będzie mi się najwygodniej pracowało. Pomalutku przerzucam się na lakiery firmy Everlac. Lakiery jakościowo są podobno podobne do Estetiqów, nie wiem, nie mam żadnego Estetiqa, ale przymierzam się do jego kupna. Cenowo Everlaci podobne są do Estetiqów. Za 8 ml Everlaca płacę 15 zł, a Estetiq za 15 ml kosztuje 24 zł, więc są bardzo podobne cenowo, a do zakupu Everlaca skusiła mnie pojemność. Teraz, gdy całkiem poważnie myślę nad robieniem hybryd może to jest odpowiedni moment na przerzucenie się na większe pojemności- zobaczymy...

Post jest raczej o produktach potrzebnych do zrobienia manicure hybrydowego. Myślę, że o samym robieniu będzie kolejny post :-)
Proszę, napiszcie mi co byście chciały wiedzieć o robieniu manicure hybrydowego, to pomoże mi przygotować kolejny post :-)

Pozdrawiam,
Szalona Optymistka

Tak się prezentuje zamknięty kuferek
Cleaner, aceton, środek do dezynfekcji i waciki


Lampa, miseczka i gąbeczka
Szablony, zielone z EM nail, złote z hurtowni






Hybryda na naturalnej płytce pani Oli
Przedłużania żelem+hybryda Zuzi
Hybryda na naturalnej płytce pani Oli

Hybryda na naturalnej płytce Vanessy

5 komentarzy:

  1. Tak mi się marzy zestaw do hybryd :(
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obecnie testuję Semilac'a ;) imponujący zestaw ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przymierzam się do kupna Semilac'a, koniecznie napisz jak Ci się sprawdza! :-)

      Usuń
  3. Również jestem posiadaczką zestawu od EmNail i są super! Poleciła mi je moja kosmetyczka, zdecydowanie tansze ceny, a trzymają się do 3 tygodni, bez problemów! Teraz wyszły nowe lakiery termiczne, czekam az dojda i bede mogla przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń