niedziela, 3 maja 2015

Obiecuję poprawę!

Cześć i czołem! :-)
Mam nadzieję, że choć troszeczkę się za mną stęskniliście ;p
Nie było mnie baaardzo długo, bo aż 2 miesiące...
Należy Wam się słówko wyjaśnienia.. Jak już wiecie, bądź nie, jestem wolontariuszem na ŚDM 2016 i w związku z tym miałam teraz ogroooom pracy, ale jak na razie wszystko się ustabilizowało i jestem "wolna" :D
Dzisiaj pokażę Wam, to co obiecywałam Wam w ostatnim poście... Na co był mi potrzebny 10 ml słoiczek ;p
Moją ulubioną youtuberką jest Ewa (Red Lipstick Monster) i to Ona mnie "namówiła" do zrobienia tego :D
Mowa oczywiście o balsamie do ust! ;p
Co nam potrzebne? :p
  • słoiczek
  • wazelina kosmetyczna
  • olej kokosowy (opcjonalnie)
  • pomadkę
  • łyżkę
  • łyżeczkę
  • świeczka
Wstawiam filmik do Ewci <KLIK> ;p
A teraz załączę zdjęcia ;p 

Łączymy wazelinę z pomadką (stosunek 1:1)


Staramy się jak najszybciej połączyć produkty
Wstawiamy na 10 min do lodówki


GOTOWE :-)















































Gratulacje! Właśnie zrobiłaś/zrobiłeś balsam do ust! :-)
Piszcie jakie posty teraz chcielibyście zobaczyć, bo jakoś nie mam pomysłu ;p
O! I jak macie jakieś ciekawe pazurki, które mogłabym odtworzyć, co też mi podrzućcie ;p

Pozdrawiam,
Szalona Optymistka :-)

2 komentarze: