niedziela, 18 stycznia 2015

Powitanie

Witajcie! :)
Jestem Martyna i wkrótce stuknie mi długo oczekiwana "18" :)
Chodzę do drugiej klasy liceum, jestem na profilu humanistycznym. Swoją przyszłość wiążę z dziennikarstwem, raczej sportowym, ale kto wie jak potoczy się życie... :) Ważną informacją o mnie jest to, że jestem osobą mocno wierzącą i oczywiście praktykującą.
Interesuję się siatkówką- po prostu kocham oglądać Siatkarzy w akcji! Lubię robić zdjęcia, parę z nich możecie zobaczyć w nagłówku. Być może odważę się kiedyś pokazać ich więcej! Co jeszcze lubię? Uwielbiam słuchać muzyki, głównie Justina Biebera i tak, jestem Belieber :) Uważam, że to najlepszy fandom na świecie, bo zawsze mogę na nich liczyć! Lubię też w akcji oglądać młodego tancerza- Sebastiana Kowalczyka! :) Kocham malować pazurki i to na tym głównie będzie skupiał się mój blog- przynajmniej taki mam zamysł, jak wyjdzie, zobaczymy ;p Chciałabym, aby tu pojawiały się też recenzje różnych kosmetyków. Jestem konsultantką Oriflame i głównie na kosmetykach tej marki chcę bazować, ale jeśli znajdę coś co "rzuci mnie na kolana" podzielę się tym, obiecuję!
Dlaczego taka nazwa bloga? :)
Urodziłam się pieprzoną optymistką i mocno wierzę, że jestem tu po coś. Widzę sens w moim życiu i pragnę, abyście Wy też go dostrzegli. To na prawdę nie jest trudne- wystarczy tylko spojrzeć na wszystko z odpowiedniej perspektywy. Dla kogoś mogę być kompletną wariatką, która ufa, że ten świat jest dobry, ale jestem po prostu dziewczyną, którą interesuje wszystko co się wokół niej dzieje. Staram się pomagać tym, którzy mają gorzej ode mnie. "Niemożliwe- ktoś ma gorzej ode mnie" istnieje opcja, że niektórym z Was oczy wyszły spoza orbit, bo jak to? Tak też może być? Prawda jest taka, że nie tylko może, ale i tak jest. Moją misją na tym świecie jest przeżycie tych parudziesięciu lat tak, abym nigdy nie zwątpiła, że to najlepsze co mogło mnie spotkać! Wyznaję zasadę, że lepiej spróbować i żałować, że się nie udało niż żałować, że się nie spróbowało.
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej- nie ukrywam byłoby mi bardzo miło :)
Pozdrawiam,
Szalona Optymistka

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, ale z muzyki w te bym zrezygnowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muzykę już usunęłam, bo może faktycznie mogła przeszkadzać :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie że podjęłaś się blogowania , na grupie na fejsie pisałaś ze chcesz pokazać, że nie tylko chude dziewczyny mogą blogować ja też nie mam rozmiaru 36 i podjęłam się tego. Myślę że idzie to w dobrą stronę i również tego tobie życzę, trzymam kciuki, życzę powodzenia i na pewno będę często wpadać ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no mi też do modelki daleko :D jestem bardzo ciekawa Twojej przygody z blogowaniem - liczę na ciekawe pomysły pazurkowe - jak tylko wrzucisz pierwszy post to daj mi znać w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie zaobserwuję twój blog:)Powodzenia
    Zapraszam do starszej koleżanki
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń