sobota, 24 stycznia 2015

Kremiki Tender Care

Witajcie ponownie! :-)
Jest mi niezmiernie miło, że tu powróciliście :-)
Dzisiaj chciałabym napisać pierwszą recenzję, czy się uda- zobaczymy! :-)
Jak już wspominałam- jestem konsultantką Oriflame, ale nie to jest najważniejsze, bo kremików używam od baaardzo dawna :-)






"Tenderki" są ze mną odkąd pamiętam- zaczęłam ich używać kiedy nie było jeszcze wyboru zapachowego. Niestety po pewnym czasie używania ich zrezygnowałam- nie mam pojęcia czemu, nie pamiętam, pewnie miałam jakiś cichy bunt haha :D
W roku 2013 na święta Bożego Narodzenia dostałam kokosowy kremik- to był wielki powrót do mojego życia! Dziś jestem szczęśliwą posiadaczką prawie wszystkich możliwych kombinacji zapachowych- brakuje mi tylko różanego, który jest w obecnym katalogu (data katalogu: 20.01-9.02) oraz migdałowego. Oczywistą oczywistością jest to, że na dniach pewnie już będzie u mnie- obiecuję Was poinformować o tym, kiedy już do mnie dotrze :-)
W mojej małej kolekcji Tenderków jest ich 6 o zapachach: kokosowym, waniliowym, karmelowym, czarnej porzeczki, wiśniowy i neutralny- bezwonny.

Kokos



Kokosowy Tenderek- jego zapach jest prawie niewyczuwalny, jest bardzo delikatny. To właśnie kokos był moim pierwszym zapachowym miodkiem. Jestem z niego zadowolona, ale wole wolę coś mocniejszego... ;-)

Wanilia

















Waniliowy- zapach jest dużo mniej delikatny ;p Jest bardzo ładny, ale ja nie przepadam za zapachem wanilii, strasznie zaczyna mnie od tego boleć głowa... Jak już wszyscy wiemy jestem ewenementem- to dlatego ;p

Karmel

Karmelowy- jest to absolutny hit dla smakoszy! :-) Jestem prawie pewna, że ten zapach przypadnie do gustu prawie każdemu! Pachnie karmelkowymi cukiereczkami! Pychotka! ;p

Czarna porzeczka



O zapachu czarnej porzeczki- ten zapach kojarzy mi się z moją działką, jest świetny! 

Wiśnia

Wiśniowy- to jest absolutny hit! Podpisuję się pod nim nogami i rękoma! Czujecie ten zapach lata? Kiedy podjadacie wiśnie leżakując w pełnym słońcu? To właśnie to!

Neutralny


















Mimo, że żadnego zapachu nie posiada robi swoje! Doskonale nawilża usta, skórki! Osobiście wolę wersje zapachowa, ale moja Mamcia woli ten ;p

Moim absolutnym faworytem jest kremik w czerwonym pudełeczku o zapachu jakże pięknej wiśni! Nie rozstaję się z nim ani na momencik!
Co bym jeszcze chciała Wam o nich powiedzieć? Hmmm.. Świetnie nawilżają usta, ale uwaga! To nie jest ich jedyna zaleta! Osobiście używam ich także do nawilżania skórek przy paznokciach, skórę łokci oraz pięt! Ważne jest to, że kremik mimo swojej dość niewielkiej masy (15 ml) jest wydajny i starcza na długo.

Skład: petrolatum, caprylic/capric triglyceride, paraffinum liquidum, paraffin, cera alba, acetylated lanolin, cetyl alcohol, butylparaben, bha

Oczywiście, żeby nie było, że tak wychwalam nie próbując czegoś innego- kiedy był szał na Baby Lips marki Maybelline też kupiłam- są świetne, mam wiśniową i jestem zadowolona. Używam jej kiedy chcę, aby moje usta nabrały koloru ;-)
A Wy używacie tych kremików?
Pozdrawiam,
Szalona Optymistka

PS: Wiecie może czy gdzieś nie szukają recenzentki lakierów do paznokci, odżywek lub czegoś podobnego? Ewewntualnie jakiejś biżuterii? :-)  Z miłą chęcią spróbowałabym kimś takim być ;p

26 komentarzy:

  1. No ja już wypróbowałam multum takich kremików, ostatnio wykańczam kokos, ale czeka na mnie czereśnia, karmel i wanilia, a próbowałam już neutralny parę razy i czarną porzeczkę ;-)
    Są boskie!
    Zapraszam do siebie liveagi.blogspot.com
    :-)
    Co do pytania, to jedna firma do mnie pisała, ale to musiałby być manicure na żywo na kanale youtube.. ja się nie skusiłam, bo jeszcze się uczę ;-)
    ale jeśli chcesz podrzucę namiar ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować do nich napisać- z wrzuceniem filmiku na yt, jak robię manicure nie będzie problemu ;p

      Usuń
    2. e-marketing@diamond-cosmetics.eu
      proszę bardzo ;-) pisz.. szukali ok tydzień temu więc szansa jest.
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. bardzo je lubie xx


    obs-obs ? ja juz kochana xx

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. One cudownie pachną! :) Ale nie lubię tego typu balsamów do ust, gdzie trzeba grzebać paluchami ;/

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie: http://morphink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja jest minusem, ale dla takiego nawilżenia mogę się poświęcać ;p

      Usuń
  4. te balsamiki mają cudowne opakowania i przepięknie pachną ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt- pojemniczki w jakich są "spakowane" są przecudowne!! :-)

      Usuń
  5. Super są te balsamiki! Ale wadą jest aplikacja paluchem, zwłaszcza przy dłuższych paznokciach gdzie wszystko dostaje się pod płytkę, oriflame mogłoby dorzucać do tego jakiś malutki aplikator :)

    Zapraszam do siebie :) http://myybooksworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgadzam- na początku aplikowanie balsamu raczej nie sprawia problemu, ale gdy tylko trochę go ubędzie jest już problem by "wyciągnąć" go z pojemniczka ;p

      Usuń
  6. Firma AllePaznokcie może być chętna na współpracę :)
    Ja otrzymałam od nich mnóstwo świetnych lakierów do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś neutralny i faktycznie, był super :D Obserwujemy? :)

    www.xkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, było by miło gdybyś też zaobserwowała :p

      Usuń
  8. Urocze są te balsamik,mam wersję neutralna i jest bardzo dobry, fajnie nawilża usta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, że świetnie nawilża, ale oprócz dobrego nawilżenia ja lubię jak coś pachnie, dlatego pokusiłam się o wersje zapachowe ;-)

      Usuń
  9. Świetny post :) Ja już obserwuję i liczę na rewanż http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam ich nigdy, ale posiadam coś podobnego z Avonu i również używam ich nie tylko do ust, ale i do skórek :) Świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o czym mówisz, ale chętnie wypróbuję! ;-)

      Usuń
  11. świetnie wyglądają i kuszą do zakupu :D

    może obserwacja za obserwację? :) Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. One mają świetne opakowania :D :D
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń